Naši noví klienti

Jako reference uveřejňujeme chronologicky vybrané firmy, které se staly našimi klienty. Tento seznam není úplný, slouží k vytvoření představy jakým typům firem poskytujeme naše služby.

Seznam našich nových klientů

Spočítejte si cenuRádi Vám zašleme cenovou nabídku vytvořenou přímo Vám na míru.

Mám zájem o více informací

Pokud máte nějaké dotazy na naši poradnu, využijte tento kontaktní formulář:

On-line účetnictví a mzdy

Ideální řešení pro firmy, které potřebují mít on-line přístup k účetnictví bez nákladů na vlastní účtárnu a software.

Pokud potřebujete mít 24 hodin denně on-line přístup k účetnictví a přitom vyžadujete garance profesionality jeho vedení, máme tu pro Vás ideální řešení. Přinášíme Vám stejné výhody, jak kdyby jste měli účetní ve své firmě, ale s menšími náklady a rozsáhlou podporou.

Technicky toto řešení realizujeme tak, že Vám zřídíme prostřednictvím vzdálené plochy přístup na náš terminálový server a pracujete tedy se stejnými aktuálními daty jako my. To znamená, že máte on-line přehled o svých pohledávkách a závazcích, úhradách atd. a u sebe ve firmě si můžete tisknout potřebné výstupy.

V praxi tento systém funguje například tak, že si sami vystavujete faktury, vedete skladovou evidenci, případně pokladnu, a naší pracovníci se pak starají o správné zaúčtování Vámi vystavených dokladů a účtují další doklady, jejichž zpracování podle konkrétní dohody zajišťuje naše společnost.

Výhodou našeho řešení je, že nemusíte mít žádné starosti s aktualizací účetního programu nebo se zálohou dat. Není třeba zaměstnávat žádné odborné účetní pracovníky, všechny prvotní doklady vystavují jednoduše Vaši pracovníci a o účetnictví se stará naše společnost. Dostává se Vám tedy stejných odborných a včasných výsledků, jako kdybyste měli vlastní účtárnu, ovšem za mnohem příznivější cenu.

Rychlý kontakt

Account Professional a.s.
Tel.: 596 818 043, mobil: 777 868 667
e-mail: uctarna__at__profiuctarna.cz


Orientační ceník

Minimální paušál za komplexní účetní a daňové služby:
500,- Kč/ měsíc

Minimální cena za roční zpracování účetnictví včetně účetní závěrky a daňového přiznání :
2.500,- Kč

Při stanovení konečné ceny našich služeb vycházíme hlavně z počtů dokladů, zaměstnanců, předmětu činnosti firmy a specifik týkajících se konkrétního klienta. Měsíční paušál již obsahuje veškeré účetní a daňové služby, tzn. našemu klientovi již není vyúčtována v průběhu roku ani koruna navíc. Dále uvádíme příklady nejčastějších cen za komplexní zpracování účetnictví:

Daňová evidence, neplátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně
500,- Kč/měsíc

Daňová evidence, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně
1.000,- Kč/měsíc

Daňová evidence, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně
1.500,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně
1.500,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně
1.900,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, cca 100 dokladů měsíčně
3.000,- Kč/měsíc

Účetnictví, plátce DPH, 2-3 zaměstnanci, cca 100 dokladů měsíčně
3.500,- Kč/měsíc

Kompletní on-line mzdová agenda bez starostí s provozem mzdové účtárny. Ideální řešení pro firmy, které potřebují mít neustálý přístup k k mzdovým a personálním informacím bez nákladů na vlastní mzdovou účtárnu a software.

Pokud potřebujete mít 24 hodin denně on-line přístup k informacím z oblasti personalistiky a mezd a přitom vyžadujete garance profesionality vedení mzdového účetnictví, máme tu pro Vás ideální řešení. Přinášíme Vám stejné výhody, jak kdyby jste měli účetní ve své firmě, ale s menšími náklady a rozsáhlou podporou.

Máte on-line přehled o svých mzdových a personálních informacích a u sebe ve firmě můžete využívat a tisknout potřebné výstupy.

V praxi tento systém funguje například tak, že si sami zadáváte docházku zaměstnanců či tisknete různá potvrzení o příjmech svých zaměstnanců pro účely sociální podpory atd., a naší pracovníci se pak starají o správné zpracování a zaúčtování mezd včetně styku s příslušnými úřady.

Všechny prvotní doklady naskenují a zašlou emailem Vaši pracovníci z provozu a o zpracování mezd včetně hlášení na všechny příslušné úřady se stará naše společnost. Dostává se Vám tedy stejných odborných a včasných výsledků, jako kdybyste měli vlastní mzdovou účtárnu, ovšem za mnohem příznivější cenu.

Rychlý kontakt

Account Professional a.s.
Tel.: 596 818 043, mobil: 777 868 667
e-mail: uctarna__at__profiuctarna.cz


Orientační ceník

Dle náročnosti zpracování a množství zaměstnanců od 100,- Kč do 200,- Kč /osoba /měsíc.
Nejčastější cena 150,- Kč /osoba /měsíc

Zpět